vacatures.ap.be

Bestuursmedewerker burgerzaken

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Lokeren
Provincie van tewerkstelling: 
Oost-Vlaanderen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Stad Lokeren
Sector: 
Overheid

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

- Ter versterking van onze dienst burgerzaken zoeken we momenteel 2 voltijdse bestuursmedewerkers: één op de dienst burgerlijke stand en begraafplaatsen en één op de dienst andere nationaliteiten.
- Als bestuursmedewerker burgerzaken ben (of word) je deskundig in de processen binnen de teams (1) bevolking en rijbewijzen, (2) burgerlijke stand en begraafplaatsen of (3) andere nationaliteiten
- Je bent verantwoordelijk voor de goede organisatie van het loket en de backoffice werking van één van de teams en draait mee in de dagdagelijkse werking om een optimale dienstverlening aan de burger te verzekeren
- Je stuurt de collega’s van het team vakinhoudelijk aan en bent hun eerste aanspreekpunt bij complexere zaken.

Profiel: 

- Je beschikt over goede organisatorische, communicatieve en leidinggevende kwaliteiten
- Je hebt verantwoordelijkheidszin en kan vlot mensen aansturen
- Je bent stressbestendig en klantgericht
- Je bezit een bachelordiploma of een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld of een hoger diploma
- Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure

Arbeidsvoorwaarden: 

- De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 2.461 euro/maand
- Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van 4.146 euro/maand
- Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring
- Aantrekkelijke verlofregeling
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering, gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
- Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor de duur van één jaar (verlengbaar)

Extra informatie: 

Solliciteren kan tot en met 10.12.2019 via www.lokeren.be/vacatures (NIET via mail)

Bij je kandidatuur dient een curriculum vitae, een motivatiebrief, een kopie van het vereiste diploma en een uittreksel uit het strafregister, model 1 - art. 595 Sv (maximaal 3 maanden oud op datum van kandidatuur) toe te voegen om te worden toegelaten tot de selectieprocedure.

Voor de functiebeschrijving en functie-eisen of meer informatie over deze vacature, kan je steeds bij de personeelsdienst via vacatures@lokeren.be of 09/340.86.19

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
2 december, 2019 to 10 december, 2019
E-mail sollicitaties: 
vacatures@lokeren.be
Plaats: 
Lokeren
Straat en huisnummer: 
Groentemarkt 1
Postcode: 
9160
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.